divendres, 31 d’agost del 2012

Reconeixement a Josep Palau i Francàs


Ara he llegit  que Josep Palau ha mort.

A ell i a l’Eduard Soler que ens va deixar l’any 2000 els hi estic molt agraït, ja que varen ser els que es feren càrrec en un inici de la meva formació professional i també els que em donaren els primers sous a canvi de feina.

Dels 15 al 25 anys aproximadament vaig estar lligat a l’empresa Soler & Palau, en un principi a l’escola de formació i desprès a l’industria com assalariat, en totes dues èpoques tinc bons records d’en Palau i d’en Soler, com estudiant pel l’esforç econòmic i pel recolzament personal que varem fer en mi i  sobre tot per despertar-me la inquietud de superació en totes les facetes professionals.

 
I com a assalariat, els he d’agrair que varen fer possible la meva autosuficiència, vaig aprendre molt en aquells anys de joventut i canvis socials  , sempre varen ser molt amables amb mi i perquè negar-ho sobre tot varen ser agraïts amb el que jo els vaig donar.

Es per tot això que avui vull fer aquest reconeixement.

Josep Palau, descansa en pau  

Ferran Miquel

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada